Entrada destacada

Les festes majors mexicanes i les danses tradicionals

Un dels trets característics del poble mexicà és la seva visió festiva de la vida. Tal com ho va explicar molt bé Octavio Paz a El laber...

Translate

dijous, 5 d’agost del 2010

Tocant el mar

                                           
Toco el mar i em sé vaixell
que solca l'aigua i la pell
del planeta més clar i bell
de l'univers, que és molt vell.

Toco el mar i em sé captiu 
de l'univers més actiu,
car es mou, plora i somriu
i alimenta tot ser viu.

Toco el mar i em sé cançó
que canta tothora en do
major que qualsevol to
entonat sens to ni so.

Toco el mar i em sé havanera
que de qualsevol manera
acompanya aquell qui espera
la calidesa costera.

Toco el mar i em sé sirena.
Et toco a tu i a balquena
la sang corre i es remena
com si tot fos una estrena.

©Joan Fort i Olivella
Atlixco, 5 d'agost de 2010

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada